Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Ανοίξατε ΦΤΕΡΑ, πετάξατε ΨΗΛΑ..!!! 3-8-2013



Το πρωί, στις 6:30, του Σαββάτου είναι ένα από τα χειρότερα στην ΒΟΙΩΤΙΑ μέχρι τώρα..!!! 2 παλικάρια 17 ετών και 22 ετών έχασαν την ζωή τους καθώς γύριζαν από διασκέδαση στο πανηγύρι στο τσαμάλι... ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΠΩ ΣΑΝ ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ... ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ... ΚΑΙ ΟΙ 2 ΗΣΑΣΤΑΝ ΟΠΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ... ΚΟΛΛΗΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗ ΔΡΟΣΟ ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ... ΞΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΣΥΓΓΕΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΜΟΥ... ΣΗΜΕΡΑ 2 ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ... ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΑΛΛΟ... ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ... ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΣΑΣ...!!! ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΚΕΠΑΖΕΙ..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου